Akinori666 - 2011-05-20 20:24:08

Mamy kilka głównych atrybutów jak : Siła, Zręczność, Wigor, Siła Woli, Inteligencja, Charyzma, ich maksymalny poziom to 20.

Siła - Odpowiada za : Obrażenia w Walce w ręcz, ile nasza postać jest wstanie udźwignąć, a także nie które akcje jak : Wywarzanie drzwi.

Zręczność - Odpowiada za : Celność naszych ataków, otwieranie zamków, skradanie się, akrobatykę
i inne akcje wymagające zręczności.

Wigor - Odpowiada za ilość Punktów Życia, a także za naszą odporność na ból czy zamroczenia.

Siła Woli - Odpowiada za Ilość Many, odporność na Zaklęcia.

Inteligencja - Odpowiada za obrażenia Magią, a także za percepcje - Zmysły : Wzrok, Słuch, i magię (dla maga)

Charyzma -Odpowiada za Nastawienie Innych osób za nami, a co z tym idzie : Perswazja, handel i niektóre czary barda

Test Wykonuję się według zasady K20 < Współczynnik


OBRAŻENIA!

WALKA WRĘCZ - Najpierw rzut na Trafienie, Test Zręczności. Jeżeli trafimy
(1k10 + Siła + Siła Broni) * lokacja - pancerz


MAGIA : Magia Zawsze trafia (o ile jest to możliwe), Lecz rzucamy zaklęcie testem Inteligencji.
Inteligencja + Siła czaru + 1k20 - Sw przeciwnika

DYSTANSOWA : (1k10 + Siła Dystanowej Broni + Amunicja) * Lokacja - Pancerz

PAROWANIE : 1/2 Zr < K20



Wskaźniki

HP - Wigor * 10

MP - SW * 10

Toksyny - SW

Udźwig - Siła * 10



Lokacje trafień(k100)

1-9-Głowa(2)
10-35-Korpus(1)
36-45-L. ręka(1/2)
46-55-P. ręka(1/2)
56-77-L. noga(1/2)
78-99-P. noga(1/2)
100-Czułe miejsce (5)


Statystyki początkowe, każda rasa ma ich 35 i 5 do rozdania oprócz wiedźmina który ma 37 i 3 do rozdania.

                   S  Zr  W SW I  Cha
Wiedźmin     7   7   7   6   6   4
Człowiek      6   6   6   5   6   6
Elf               5   8   4   7   6   5
Krasnolud    7   4   7   6   6   6




KAMKASKAN POPRAW GDYBY CO
poprawione/kamkaskan

www.metin2-almanach.pun.pl www.dashnaruto.pun.pl www.bleachthegame.pun.pl www.motoexstreme.pun.pl www.arkadia.pun.pl