Witcher-RPG.pun.pl - Fanowski system RPG osadzony w świecie Wiedźmina
Administrator
Mamy kilka głównych atrybutów jak : Siła, Zręczność, Wigor, Siła Woli, Inteligencja, Charyzma, ich maksymalny poziom to 20.
Siła - Odpowiada za : Obrażenia w Walce w ręcz, ile nasza postać jest wstanie udźwignąć, a także nie które akcje jak : Wywarzanie drzwi.
Zręczność - Odpowiada za : Celność naszych ataków, otwieranie zamków, skradanie się, akrobatykę
i inne akcje wymagające zręczności.
Wigor - Odpowiada za ilość Punktów Życia, a także za naszą odporność na ból czy zamroczenia.
Siła Woli - Odpowiada za Ilość Many, odporność na Zaklęcia.
Inteligencja - Odpowiada za obrażenia Magią, a także za percepcje - Zmysły : Wzrok, Słuch, i magię (dla maga)
Charyzma -Odpowiada za Nastawienie Innych osób za nami, a co z tym idzie : Perswazja, handel i niektóre czary barda
Test Wykonuję się według zasady K20 < Współczynnik
OBRAŻENIA!
WALKA WRĘCZ - Najpierw rzut na Trafienie, Test Zręczności. Jeżeli trafimy
(1k10 + Siła + Siła Broni) * lokacja - pancerz
MAGIA : Magia Zawsze trafia (o ile jest to możliwe), Lecz rzucamy zaklęcie testem Inteligencji.
Inteligencja + Siła czaru + 1k20 - Sw przeciwnika
DYSTANSOWA : (1k10 + Siła Dystanowej Broni + Amunicja) * Lokacja - Pancerz
PAROWANIE : 1/2 Zr < K20
Wskaźniki
HP - Wigor * 10
MP - SW * 10
Toksyny - SW
Udźwig - Siła * 10
Lokacje trafień(k100)
1-9-Głowa(2)
10-35-Korpus(1)
36-45-L. ręka(1/2)
46-55-P. ręka(1/2)
56-77-L. noga(1/2)
78-99-P. noga(1/2)
100-Czułe miejsce (5)
Statystyki początkowe, każda rasa ma ich 35 i 5 do rozdania oprócz wiedźmina który ma 37 i 3 do rozdania.
S Zr W SW I Cha
Wiedźmin 7 7 7 6 6 4
Człowiek 6 6 6 5 6 6
Elf 5 8 4 7 6 5
Krasnolud 7 4 7 6 6 6
KAMKASKAN POPRAW GDYBY CO
poprawione/kamkaskan
Offline